Главная » 2021 » Січень » 11 » «Інклюзивне навчання: практика закладу освіти» за проєктом «Безпечна та дружня до дитини школа»
16:24
«Інклюзивне навчання: практика закладу освіти» за проєктом «Безпечна та дружня до дитини школа»

Інформаціящодо  проведення семінару-тренінгу за темою:
 
«Інклюзивне навчання: практика закладу освіти»
 за проєктом «Безпечна та дружня до дитини школа»

На базі закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів № 10 військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької області відбувся семінар-тренінг за темою: «Інклюзивне навчання: практика закладу освіти»
 за проєктом «Безпечна та дружня до дитини школа»
(облІППО, ВФ «Крок за кроком»).

Семінар-тренінг проводився за наступним планом:

22.12.2020 р. (14.00-16.00) Тема 1: «Інклюзивне навчання: сутність, принципи, переваги. Організація освітнього середовища дружнього до дитини. Адаптація середовища для дітей з особливими освітніми потребами. Інклюзивні ресурсні центри (ІРЦ), громадські організації.» ( 15 учасників).

24.12.2020 р.(14.00-16.00) Тема 2: «Організація освітнього середовища орієнтованого на потреби всіх дітей.  Індивідуальна програма розвитку (ІПР) для дітей з особливими освітніми потребами. Командний підхід для створення ІПР.»

Мета: Узагальнити особливості інклюзивного навчання, основні принципи, відмінності між медичною і соціальними моделями розуміннями інвалідності. Ознайомитися з особливостями організації середовища дружнього до дитини, адаптацією середовища для дітей з особливими освітніми потребами. Ознайомитися із структурою індивідуальної програми розвитку (ІПР) та алгоритмом її розроблення, особливостями співпраці в команді, особливостями підтримки батьків дітей з особливими потребами.

Протягом семінару-тренінгу присутні виконали вправи: «Знайомство», «Мій стан сьогодні», «Очікування», «Дерево», «Іван» (особливості характеристики дитини з інвалідністю), «Жираф» (особливості застосування інформації на різних уроках) тощо. Тренера обговорили із учасниками сутність інклюзивного навчання, основні принципи, відмінності медичної довідки дитини від соціальної потреби. Присутні виконали діяльність 4: розібрали матеріал (приклади 2) щодо інтеграції та інклюзії; діяльність: «Бар`єри», з якими стикаються діти з особливими потребами тощо.

Учасники виконали завдання: «Створення школи майбутнього (при цьому вони були дітьми з особливими освітніми потребами)». Була надана інформація щодо особливості роботи інклюзивних ресурсних центрів (ІРЦ). Присутні ознайомилися зі структурою індивідуальної програми розвитку (ІПР) для дітей з особливими освітніми потребами та інші питання.

Учасники обговорили питання щодо створення ІПР для дітей з особливими потребами необхідна співпраця в команді всіх членів, які беруть участь в її створенні. Присутні обговорили питання щодо роботи з батьками, особливості підтримки батьків дітей із особливими освітніми потребами. Учасники обговорили питання щодо роботи асистента вихователя/вчителя, його завдання та функції. Учасникам надано матеріали семінару- тренінгу в електронному форматі.

 

Виконавці: Новікова О.А. (ЗЗСО № 10)  Міхеєнко Л.В., Головата І.В. (ЗЗСО № 7).

Просмотров: 50 | Добавил: Admin
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Створити безкоштовний сайт на uCoz