Меню
Переклад сторінки
Переклад цієї сторінки
Друзі сайту

Для красивого отображения Облака
необходим
Adobe Flash Player 9
или выше
Скачать Adobe Flash Player

Наше опитування
Статистика сайту
PR-CY.ru
Зараз online
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Free counters!


 МЕТА ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ 

  • забезпечення можливостей для рівного доступу учнівської молоді до здобуття загальноосвітньої профільної та початкової допрофесійної підготовки, неперервної освіти впродовж усього життя, виховання особистості здатної до самореалізіції, професійного зростання і мобільності в умовах реформування суспільства.

ЗАВДАННЯ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ :

  • забезпечити поглиблене вивчення окремих предметів програми повної загальної освіти на рівні Державного стандарту та понад Державний стандарт через профільне навчання та допрофесійну підготовку.
  • створити умови для диференціації змісту освіти старшокласників із широкими і глибокими можливостями індивідуальних освітніх програм
  • сприяти доступу до повноцінної освіти різним категоріям школярів відповідно до їх здібностей, індивідуальних нахилів і потреб
  • розширити можливості соціалізації учнів, запезпечити наступність між загальною та професійною освітою, ефективніше готувати випускників школи для засвоєння програм вищої професійної освіти

У ШКОЛІ ВВЕДЕНО ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ:

                                                               2002 рік -фізико-математичний профіль

                                                              2003 рік - суспільно-гуманітарний профіль

                                                              2006 рік - художньо-естетичний профіль

                                                              2010 рік - спортивний профіль

                                                              2011 рік - інформаційно-технологічний профіль

                                                              2014 рік - математичний профіль

Більшість випускників нашої школи продовжують навчатися в ВУЗах за профілем.

Рік навчання Кіл-ть випусників Продовжують навчатись за профілем
2006-2007 40   37-92,5%
​2007-2008 46    41-89,1%
2008-2009   39      37-95%
​2009-2010  28     22-79%
2010-2011 18   16-89%
​2011-2012   44     39-89%
​2012-2013   22     18-82%
2013-2014 18   16-89%